Laici Kang Penyejuk Tekak | SITI.YANG.MENAIP

56 comments:

  1. sedapnya.

    selamat hujung minggu.

    ReplyDelete
  2. sedap....layan waktu panas-panas perghhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sungguh..!! ni kalo tengah hari ni.. sedap..!!

      Delete
  3. huwaa..nak jgk..sdapnya..:)

    ReplyDelete
  4. Meriah sungguh lai chi kang tuh. Menggoda sangat.

    ReplyDelete
  5. Sedapnya nampak laici kang tu.

    ReplyDelete
  6. Omak oii sedapnyaaa, tengah demam gini, sekali nampak selera sungguh laaaa..
    Nakk jugaaaa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak..!! kasi baik demam dulu baru pegi cari laicikang =)

      Delete
  7. Dap emmm, hahah malam pulak tengok. Kalau bulan puasa ni boleh bawak gaduh ni haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. tapi bulan puasa ramai juga yang jual laicikang kat bazar ramadhan =D

      Delete
  8. Pergh!! Meriah betul isi dia.. Memang puas hatilah makan.. dan melegakan tekak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sejuk and cool.. time panas2 hari tu daaapnye !! =D

      Delete
  9. tengok gambar pun dah rasa sejuk je tekak...

    ReplyDelete
  10. Uish uish nampak sedap je.
    Tapi ABM bukan penggemar laici kang. Hikhok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak minat sangat jugak.. tapi kadang2 tingin =P

      Delete
  11. Panas-panas dapat laici kang perghhhhhh nyaman tekak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe rasa nak pergi cari laicikang skrang jugak =D

      Delete
  12. Aduhaii..makan masa cuaca panas ni memang sejuk tekaknya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehe kena dengan cuaca skrng kejap panas kejap hujan =D

      Delete
  13. Sungguh meriah dan padat nampaknya laicikang ni ๐Ÿ‘✨

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes betul !! berbaloi beli ni. tak kedekut =D

      Delete
  14. Besar mana mangkuk dia ni? Macam besar gila je :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. besar normal jee yang.. ni akak amek gambar dekat2 =P

      Delete
  15. belanja semangkuk๐Ÿ˜…

    ReplyDelete
    Replies
    1. mai laaa jalan2 sini. nii dia mai jalan Penang senyap2.. hahaha..

      Delete
  16. Sedaaap ni, minum time panas panas memang layan!

    ReplyDelete
  17. gituhhh...nasib la seorang sunah kurang minat laici kang...abc ade tak? cendol? ahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe suka ABC ngan Cendol eh ? ada adaa hehe.. cheq suka semua yang sejuk2 =D

      Delete
  18. Laici kang memang favourite Akak..
    Nasib baik ada kat Cannington..
    Tapi lama dah tak pegi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu tandaaanya kena pergi dalam masa tedekat ni..
      memanggil2 dah tu hehe =D

      Delete
  19. Kalau hari panas-panas memang terbaik la minum laicikang nih

    ReplyDelete
  20. Phew, kalau tengok gambar ni masa panas-panas mesti terliur!

    ReplyDelete
  21. Meriahnya.. dapat tu bestnya

    ReplyDelete
  22. dpt minum ni time cuaca panas, mmg layannnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2. lepas tu dapat pula yang jenis isi banyak tak kedekut. lagi ohsem =D

      Delete
  23. cuaca panas skrg ni sesuai minum

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2.. kalo dapat air sejuk xyah isi2 tupun da lega =D

      Delete
  24. Tak minat ah laici kang ๐Ÿ˜ฉ

    ReplyDelete
    Replies
    1. laaa kenapa ? dap ni sejuk2 minum time hari panas..

      Delete

DISCLAIMER

All posts, images and pages are owned by the author (unless otherwise stated). No reproduction of the materials from this website are to be used in other third-party websites or personal uses without a written consent or permission from the owner.