I Am Taking A Break | SITI.YANG.MENAIP

I Am Taking A Break

/
40 Comments
June 19, 2020
Decisions, Decisions Series (5 of 7) WRAP framework – Attain Some ...


Insyallah untuk beberapa minggu nak balik Penang selesaikan urusan pindah rumah yang tergendala sejak MCO hari tu.. Masih ada barang-barang disana yang perlu ditengok. Jadi attention diberikan sepenuhnya sehingga urusan disana selesai. Nak jalan-jalan Penang juga nanti selit sikit beberapa aktiviti yang bakal dirindui - perasaan bercampur baur. Tempat jatuh lagikan dikenang ini pula tempat bermastautin yang hampir 30 tahun didiami. Doakan yaaa semoga dipermudahkan segalanya..

I am taking a break. Cuti blogging buat sementara waktu..
Terima kasih yang masih sudi singgah.. Sayang korang muah muah !!
Tapi ada masa dapat curi-curi tuuu aku akan rajinkan diri jenguk blog..

See ya all soon..



You may also like

40 comments:

  1. Selamat merentas negeri.
    Mesti sambil jalan-jalan cari makan. Jaga diri.

    ReplyDelete
  2. Selamat mengangkut segala barang tu. Semoga semuanya berjalan lancar.

    ReplyDelete
  3. alaaa rindu la kat siti nanti...moga dipermudahkan semuanya ya!

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkanNya buat Ct, jaga diri baik2 naa :)

    ReplyDelete
  5. oo okay cik siti.. :p

    ReplyDelete
  6. SELAMAT HARI RAYA!!! hi menarik ini :) done follow, follow me back.. thanks
    http://acuyuhan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Semoga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  8. Mesti berat hatikan.Moga semua berjalan lancar dan gembira sentiasa.Aamiin.

    ReplyDelete
  9. Cheq doakan semoga semua urusan SYM dipermudahkan naa..🎈✨

    ReplyDelete
  10. selamat berehat sementara :)

    ReplyDelete
  11. Semuga segala urusan Ct Allah mempermudahkan. aamiin

    ReplyDelete
  12. Semoga dipermudahkan urusan berpindah rumah. Selamat JJCM juga ye. Stay safe ye Siti. Take care.

    ReplyDelete
  13. selamat beristirehat...dan semoga dipermudahkan urusan berpindah tu

    ReplyDelete
  14. semoga dipermudahkan segala urusan..Penang best!!

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum... hi everything! ;-) sihat ke tu? maaflah... baru laa ni dapat memunculkan diri. bukan sebab kuarantin tapi... err malaslah nak cakap hahaha... tak tau nak cakap apa. just harap lepas ni kita dapat bertegur sapa lagi macam dulu2... jgn lupa jenguk2 blog sy tu. sy dah bersihkan segala habuk dan sawang2 hahaha...see ya!

    ReplyDelete
  16. Selamat berpindah di tempat baru :)

    ReplyDelete
  17. semoga dipermudahkan segala urusannnnn. in sya Allahhh aminn.

    ReplyDelete
  18. Hi akak,,hehehe, tetiba rasa nak blogging tengok tengok akak take break pulak. hehehehe. anyway moga segalanya dipermudahkan. hehehehe. :) Have fun and take care akak!

    ReplyDelete
  19. Semoga dipermudahkan urusan pindah rumah Siti. Selamat beristirehat jugak.

    ReplyDelete
  20. nampak macam panjang je cuti tu.. Best la..boleh rehat2 makan angin.

    ReplyDelete
  21. Selamat bercuti SYJ ;-)

    ReplyDelete
  22. Selamat berpindah, selamat mengemas barang dan selamat berblogging semula.

    ReplyDelete
  23. Saya pun sudah lama tak pergi Penang.. Memang miss makanan di sana

    ReplyDelete
  24. semoga lekas selesai, sehingga dapat beraktivitas bak semula

    ReplyDelete
  25. semoga dipermudahkan urusan siti.nanti dah setel back to blogging ye.

    ReplyDelete
  26. Semoga dipermudahkn urusan dear. Take care

    ReplyDelete
  27. Salam perkenalan :-)

    ReplyDelete
  28. saya pun perlu rehat juga nie..

    ReplyDelete
  29. Moga semua urusan sym dipermudahkan...jangan lupa update blog nanti ye.

    ReplyDelete
  30. pndah trus ke dr penang....

    ReplyDelete
  31. Moga dipermudahkan...moga selamat sampai

    ReplyDelete
  32. Semoga dipermudahkan semua urusan ye Siti. Sedih nak pindah tempat baru tapi semoga tempat baru lebih menyenangkan dan lebih baik dari sebelumnya..

    ReplyDelete
  33. Selamat berehat. Eh, jalan2. ^^

    ReplyDelete
  34. Semoga dipermudahkan segala urusan SYM

    ReplyDelete
  35. Semoga dipermudahkan urusan.

    ReplyDelete

DISCLAIMER

All posts, images and pages are owned by the author (unless otherwise stated). No reproduction of the materials from this website are to be used in other third-party websites or personal uses without a written consent or permission from the owner.