Salam Lebaran Aidilfitri 2020 / 1441H | SITI.YANG.MENAIP

Salam Lebaran Aidilfitri 2020 / 1441H

/
32 Comments
May 23, 2020

Ramadhan mulia cepat berlalu pergi meninggalkan kita..
Syawal pula muncul gilang gemilang tanda kemenangan. Alhamdulillah..

Ramadhan dan Syawal kita tahun ini sangat berlainan dilalui sedang negara kita diuji dengan ujian yang besar. Sayu hati hiba rasa namun kena yakin ujian yang datang tentu saja ada hikmahnya maka kita kena sabar #KitaPastiMenang. Beraya jauh dari ahli-ahli keluarga dan banyak pihak terpaksa berkorban masa dan tenaga. Bagi yang dapat beraya di kampung halaman tu kena bersyukur dan hargai setiap detik bersama keluarga. Jaga penjarakan sosial dan patuhi garis panduan yang sudah ditetapkan oleh pihak kerajaan. Yang tak dapat beraya bersama tu jangan sedih sangat yaaa.. Faham perasaan syahdu tapi sabar banyak-banyak. Untuk kebaikan kita semua bersama pujuklah hati dan kuatkan semangat. Raya tetap raya jadi buatlah persediaan apa patut untuk menyambut kedatangan Syawal.

Kepada semua frontliners negara, terima kasih banyak-banyak diatas setiap jasa dan pengorbanan. Kalian adalah hero-hero negara. May Allah SWT protect all of you sentiasa dimana jua. Salam Lebaran Aidilfitri 2020 / 1441H buat semua rakan-rakan maya SitiYangMenaip. Ampun maaf dipinta andai ada diri kerdil ini pernah terguris hati dan perasaan sama ada secara sengaja atau tidak.

Jaga diri semua.

SITI YANG MENAIP
sitiyangmenaip@gmail.com


You may also like

32 comments:

  1. Salam Syawal. Saya pun nak minta maaf kalau ada komen yang mengguris hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir Batin =)

      Delete
  2. Salam 1 syawal
    maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Wak..
      maaf zahir batin..

      Delete
  3. Salam Aidil Fitri buat SYM

    ReplyDelete
  4. Salam aidilfitri. Maaf zahir & batin :)

    ReplyDelete
  5. Salam aidilfitri 2020, maaf zahir batin #staysafe #stayhome

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya aidilfitri siti yang menaip. walaupun puasa dan raya lain daripada tahun2 lalu, ada manisnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang berbeza pengalaman puasa dan raya kita tahun ni..
      tapi benar.. dalam sulit tetap ada manisnya =')

      Delete
  7. Rasa mcm pelik pulak,kan..raya kali ni..apa2 pun tetap bersyukur kerana masih boleh meraikan aidilfitri

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pernah sangka untuk melalui syawal sebegini..
      insyallah ada hikmah.. tetap gembira =)

      Delete
  8. Salam 1 syawal
    maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya CT.. MZB..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya PLM..
      Maaf Zahir Batin.. stay safe yaa..

      Delete
  10. Selamat hari raya aidilftiri. Maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  11. Selamat hari raya Siti 🌹

    ReplyDelete
  12. Selamat Hari Raya Siti, Maaf zahir dan batin :)

    ReplyDelete
  13. selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  14. Selamat Hari raya Aidilfitri. Maaf zahir batin ye.

    Jemput mai rumah tak boleh so jemput mai blog ja la. hehe

    ReplyDelete
  15. Selamat Hari Raya Aidilfitri Siti. Salam 4Syawal 1441H

    ReplyDelete
  16. Selamat Hari Raya Aidilfitri 1441H Cikgu Siti :)

    ReplyDelete
  17. Selamat Hari Raya :D
    done follow #1099

    ReplyDelete
  18. Selamat hari raya, kak Siti! :)

    ReplyDelete
  19. Selamat Hari Raya SYM, maaf zahir & batin..

    ReplyDelete

DISCLAIMER

All posts, images and pages are owned by the author (unless otherwise stated). No reproduction of the materials from this website are to be used in other third-party websites or personal uses without a written consent or permission from the owner.