Cornflakes Madu Ramadhan | SITI.YANG.MENAIP

Cornflakes Madu Ramadhan

/
43 Comments
May 07, 2020

Kena letak Ramadhan sebab sebelum Syawal mesti dah lesap.



You may also like

43 comments:

  1. haaa kena dah tu tajuk entri.. x sempat nak buat raya pon ni kan heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha kan memang untuk Ramadhan sebab
      by Syawal tinggal balang ja..

      Delete
  2. nmpk sedap n suci , ;p

    salam ramadhan cik siti tuuuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe rasa dia sedap la jugak Wak muahaha..
      masuk bakul angkat sendiri.. tingkiu Wak.. selamat berpuasa..

      Delete
  3. Ni makan waktu tengah tengok TV.

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa tengok TV.. masa moreh hahah..
      masa berbuka pun balang ada atas meja hehe..

      Delete
  4. Sedap ni dapat buat kudapan sambil blogging... hahahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2.. nanti nak raya kena buat lain..

      Delete
  5. Assalamualaikum. Biasanya mcm tu lah. Tak sempat Syawal dah habis berbalang heheh... TAhun ni SS tak de feel lagi nak buat kuih raya. huhuhuuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe memang kalo jenis ni memang berebut xdan nak raya. kalo buat untuk raya pun dah by hari kedua tu lesap. lagi2 anak2 buah..

      Delete
  6. Takut2 syawal ni takde kuih sebab tak ada sambutan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehe jangan gitu.. raya tetap raya. xde orang
      mai pun kitala yang makan =P

      Delete
  7. hehehe sekejap je habis tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul. ni pun buat sikit je..
      memang makan2 ramadhan hehe..

      Delete
  8. hahaha confirm sebelum raya abis... makan sambil tgk tv..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang buat untuk makan skrang..
      nanti untuk raya buat lain..

      Delete
  9. sedapnya... hehe
    tapi kalau nak buat kena simpan sorok2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi untuk raya punya nanti kite sorok2.. hehe..

      Delete
  10. resepi mana sis? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ada sukatan tetap pun.. sis campak sesuka hati =D

      Delete
  11. Sedapnyaaaaa......nak minta sikit buat merasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa akak ni hehe.. segan kite haih nak kasi..

      Delete
  12. Teringin juga nak buat cornflakes madu ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. buatla diknon.. senang ja. butter ngan madu..

      Delete
  13. sedap ni buat snek malam2 lepas terawih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehee masalahnya time bukak posa cari ni dlu.. eheh..

      Delete
  14. hahaha untuk syawal nanti buat lain lak. ni skejap je habis

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang. kazen2 da tempah dah ni untuk raya..

      Delete
  15. pegi Giant nak beli Cornflakes, cornflakes habissss haha
    mampu tengok gambar je lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang kat kedai2 besar habis.
      saya beli kat kedai runcit biasa saja..

      Delete
  16. Awalnya buat! Hehehe. Kita baru nak buat minggu depan, insya Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe habis da pun ni.. memang nxt week kena buat lain..

      Delete
  17. rajinnya dia.. meh hantar sikit.. hehehe

    ReplyDelete
  18. Ada lagi ke dah habis ni? Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. habis dah untuk Ramadhan hahaha..
      kena beli untuk Syawal pulak..

      Delete
  19. sedapnyaa, pos sini sikit siti!

    ReplyDelete
  20. kuih raya popular yang senang nak buatnya. kadang belum sempat raya dah habis sebalang. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. eheee ni memang da lesap dah ni. nak kena buat lain
      few days before raya..

      Delete
  21. Hahaha betul tu. Kitorang ada buat tapi lagi 3 hari nak raya dah nak habis pulakkk haha rasanya tak sempat tunggu raya ni

    ReplyDelete

DISCLAIMER

All posts, images and pages are owned by the author (unless otherwise stated). No reproduction of the materials from this website are to be used in other third-party websites or personal uses without a written consent or permission from the owner.