Lepas 14 Hari Masing-Masing Jadi Snorlax | SITI.YANG.MENAIP

20 comments:

  1. Hopefully, boleh maintain berat bdn..huhu..

    ReplyDelete
  2. jaga2 sbb makan je kn hehe

    ReplyDelete
  3. Oh no!! hampir setiap jam saya masuk dapur :( haha.

    ReplyDelete
  4. haha kak ana memula tu rajin gak masak ni malas dah jimat2 bahan yang ada malas nak keluar rumah selalu kan :)

    ReplyDelete
  5. Saya pun dapat merasakan aura yang berat badan saya akan naik T_T

    ReplyDelete
  6. Harap tak begitulah..risau dah ni. kena workout juga.

    ReplyDelete
  7. alamak... tak nak.. jangannn.. nanti penyakit lain yang datang

    ReplyDelete
  8. Hahaha.. comel gambar tu.. InsyaAllah tak.. hehehe.. lemau tu iye..

    ReplyDelete
  9. Hehehe. Betul tu. Berat dah naik ni. Adoii

    ReplyDelete
  10. hhahahah tahu tak pe
    tapi ada hikmah dia blog
    yg lma tak bkak ni trus on

    ReplyDelete
  11. Hahaa tengah bertabah lah ni

    ReplyDelete
  12. hahahaha. sedang mengalami isu yang sama. kena kawal makan sungguh dah ni. ngeee

    ReplyDelete
  13. Setuju sangat dengan gambr diatas. haha

    ReplyDelete
  14. Dan belum sampai 14 hari, Hana dah disahkan positif meroyan hahahah >_<

    ReplyDelete
  15. Take care and stay strong💪💪

    ReplyDelete
  16. hahahahah sila bersenam!!!

    ReplyDelete
  17. ha..Siti jangan terkejut tengok akak nanti

    ReplyDelete
  18. ngeri nak timbang berat badan

    ReplyDelete
  19. hahah sha dah timbang berat naik 0.4kg ja..alhamdulilah..tkut sgt naik maklumlah mngndng ni byk sgt mau mkn..lgi2 time pkp ni..gud luck guys hahaha

    ReplyDelete

DISCLAIMER

All posts, images and pages are owned by the author (unless otherwise stated). No reproduction of the materials from this website are to be used in other third-party websites or personal uses without a written consent or permission from the owner.