Perth Western Australia 2016 : Travelogue Videos | SITI.YANG.MENAIP

Perth Western Australia 2016 : Travelogue Videos

/
28 Comments
November 13, 2018
PERTH | WESTERN AUSTRALIA 2016 : WESTERN AUSTRALIA TRAVELOGUE VIDEO. Alhamdulillah setiap hari ada saja keywords carian mengenai entries Perth Western Australia yang membawa pembaca ke sini, blog aku yang tak seberapa. Kadang-kadang tengok ada yang cari tentang road trip, makanan halal dan paling famous adalah periuk pinggan mangkuk Corelle. Seronok jugalah rasa bila tengok ada jejak-jejak pembaca sekurang-kurangnya aku tahu jugalah ada orang juga yang baca hasil bebelan aku. Walaupun entries yang dikongsikan adalah entries tahun 2016 yang lalu. Harap-harapnya dengan apa yang aku kongsikan dapat membantu sikit sebanyak pencarian kawan-kawan yang merancang untuk ke Perth Western Australia. Yang baik dikutip yang tak berkenan letak tepi jangan diikut. Sebenarnya ada beberapa videos yang dah aku edit dan uploaded on my SITIYANGMENAIP Youtube Channel diSINI, tapi saja jugalah nak senaraikan dan kongsi disini. Saja nak mengada.. Disini aku kongsikan videos sepanjang beberapa hari di Western Australia pada tahun 2016 ketika musim sejuk bersama dengan related entries untuk rujukan.







Untuk rujukan penuh itinerary dan perbelanjaan sepanjang tujuh hari di Perth Western Australia boleh rujuk SINI. Seronok buat videos ni jadi apa salahnya kongsi dengan kawan-kawan semua. The best one aku rasa adalah video petik buah apples !! Subhanallah tak dapat lupa pengalaman mahal diberi kesempatan memetik buah apples di Australia. Video di Albany pun seronok juga sebab teringat-ingat kecantikan langit dan pantai disana. Kalau ada kesempatan dan rezeki boleh plan rancang untuk travel kesana. Happy travelling !!

SITI YANG MENAIP
sitiyangmenaip@gmail.com


You may also like

28 comments:

  1. ala x boley la ceni. i wanna travel again so bad!

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat travel gini! thankyou for sharinG!

    ReplyDelete
  3. Menarik sungguh Perth nih kan. Tengok entry Siti ni macam nak kena menabung lagi dan ulang semula ke Perth huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak puas lagi meronda Perth. banyak lagi tak pergi. kena repeat ni hehe..

      Delete
  4. Kita rasa kita dah tengok few videos ni. Ke kita tengok yang Jepun je eh?

    ReplyDelete
  5. Ya Allah cantiknya Perth.. memang tengah hunting ticket flight untuk ke Australia jugak ni CT, teruk ni terkena racun oleh CT 😂

    Nanti husniey layan video di Youtube tu ya.. kena bookmark entries semua nanti boleh siap sedia itinerary. Thankkk you

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihih memang nak racun uols semua. selamat hunting tiket. tengah2 promo rajin2 menggodek kan nak dapatkan harga murah =)

      Delete
  6. wahhh.. dah banyak rupanya entri berkaitan dengan Aussie kat sini. kena baca satu-satu ni

    ReplyDelete
  7. Syoknya tengok video nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks akak.. saja suka2 buat time free =)

      Delete
  8. AsSalam Siti,
    Terima kasih letak link blog saya kat blog awak yg femes ni. :)

    ReplyDelete
  9. mcm2 thu je. skrg mmg tgh hunting tic nk ke situ..hehe

    ReplyDelete
  10. Singgah melawat CT ...Assaalamualaikum dan selamat malam

    ReplyDelete
  11. seronok dapat berjalan ke tempat orangkan, banyak pengalaman yang boleh kita dapat

    ReplyDelete
  12. xdinafikan perth mmg awesome!

    ReplyDelete

DISCLAIMER

All posts, images and pages are owned by the author (unless otherwise stated). No reproduction of the materials from this website are to be used in other third-party websites or personal uses without a written consent or permission from the owner.